Het evenementenlandschap heeft het afgelopen jaar een flinke verandering doorgemaakt. Bijzijn is meemaken werd dan maar thuis via Zoom en de dinsdagavond voor de televisie was nog nooit zo zenuwslopend.
Maar de branche veert mee, streaming is in no-time omarmd en nu groter dan ooit. Drive thru’s schoten als paddenstoelen uit de grond door het hele land. Evenementenbouwers laten zien dat ze zo flexibel zijn als een tyrap en dat is mooi om te zien!
In onze nieuwe campagne is ‘our stage, your stage’. Freek gaat On Tour langs de toonaangevende evenementenbouw bedrijven. Wat hebben deze bedrijven tijdens de coronacrisis meegemaakt? Overwonnen? Waar liepen ze tegenaan? Waar zijn ze trots op?
Een mooi moment om je bedrijf voor te stellen en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep toekomstige en huidige evenementen bouwers, licht en geluid technici etc. Net als in de horeca is veel personeel in de evenementenbranche uitgevlogen naar andere werkgevers met meer zekerheid. Dit is DE manier om jouw bedrijf in de spotlights te zetten en te laten zien hoe gaaf en dynamisch de evenementenbranche is.
Met een dagelijks bereik van 14500 volgers op Facebook en 2000 op Instagram midden in de doelgroep maken we graag kennis met jouw bedrijf!
Bekijk de eerste delen van Freek On Tour op onze socials en stuur ons een berichtje als de koffie klaarstaat voor Freek!