De Stage Freaks Pop-Up Store maakt een comeback in 2024, dit keer met een frisse uitstraling en nog meer handige materialen en gereedschappen. Met onze aanhanger strijken we tijdens de opbouw van een festival neer gedurende de lunchpauzes, om de aanwezige crew van benodigdheden te voorzien. Deze ‘SRV service’ bieden we volledig kosteloos aan technisch producenten en organisatoren aan.
Het concept van de Pop-Up Store zindert al een tijdje door de gangen van Stage Freaks. Eerder hebben we het al op bescheiden schaal uitgeprobeerd, maar toen staken de uitdagingen van de pandemie de kop op. Maar vanaf dit jaar pakken we het groter aan dan ooit tevoren! Met een gloednieuwe Pop-Up Store aanhangwagen en een uitgebreid assortiment aan producten, staan we op het punt om een revolutie teweeg te brengen in hoe festivals worden opgebouwd.
Binnen ons Pop-Up concept draait alles om snelheid en gemak. Daarom hebben we de meest gebruikte producten overzichtelijk in de aanhanger hangen, elk voorzien van een handige QR-code. Zo kun je zelf snel scannen, afrekenen en meenemen wat je nodig hebt. Dit geeft ons de kans om jou persoonlijk en deskundig advies te geven, wanneer jij daar behoefte aan hebt.
Heb je onze Pop-Up Store 2.0 al gespot tijdens het Burgers & Gear event van 16 maart? Dit is slechts het begin. We streven ernaar dit concept de komende jaren organisch uit te bouwen en in te spelen op de vraag vanuit de evenementenindustrie. We geloven dat onze aanwezigheid niet alleen zal voorzien in een grote behoefte, maar ook zal leiden tot een efficiëntere en veiligere opbouw van evenementen.
Geen gedoe meer met het verzenden van spullen naar hotels; onze mobiele one-stop-shop zorgt ervoor dat je alles direct op het evenement zelf kunt ophalen en meteen aan de slag kunt. En het beste van alles? Onze SRV dienst is volledig gratis inzetbaar tijdens de opbouw van ieder event. We gaan waar we worden uitgenodigd en kijken ernaar uit om jou en iedereen in de industrie live te ontmoeten dit seizoen.
Waar staat de afkorting SRV voor?
De naam staat voor 'Samen Rationeel Verkopen'. Later opperde men dat het ging om de eerste drie medeklinkers uit het woord 'SeRVice'. SRV is in 1966 ontstaan uit de samenwerking van een aantal groothandels die door heel Nederland voornamelijk leverden aan de melkhandel.