Stagefreaks heeft geïnvesteerd in het optimaliseren van het mobiele online winkelgemak, wat resulteerde in de nieuwe mobielvriendelijke webshop. Hiervoor is gekozen, omdat uit onderzoek bleek dat de zelf ontwikkelde app niet het gewenste effect had.
In 2016 draaide Stagefreaks een pilot met deze app. De app was ontwikkeld om het winkelgemak van onze klanten te vergroten. Uit de reacties van het testpanel, wat uit 500 klanten bestond, kwam echter het volgende naar voren: De drempel, om eerst een app te downloaden en daarna pas te kunnen shoppen, was te hoog.
Stagefreaks stopt daarom met de eigen app en zal zich focussen op het al bestaande, goedlopende online platform: de website.
"Het aantal mensen dat mobiel shopt blijft toenemen. Mede dankzij het verbeteren van lokale wifi netwerken en het 4G of zelfs 5G netwerk. Daarom investeren we bij Stagefreaks in een volledig op onze klanten gerichte mobile webshop. We gaan deze voor het komende festivalseizoen 2017 lanceren." aldus directeur Freek Noordenbos.
Daarnaast staan we natuurlijk ook via WhatsApp en in onze showroom in Eindhoven voor je klaar voor je vragen en op- en aanmerkingen.